2014-04-07
EET Europarts bliver ny nordisk distributør af det ikoniske street fashion brand Walk On Water
Krusell International AB har udpeget EET Europarts som ny nordisk distributør af livsstils- og modebrandet Walk On Water, der appellerer til det moderne street fashion publikum med det nyeste fra "gadens catwalk".
"Akkvisitionen af Walk On Water var en del af Krusell Group’s fortsatte ekspansion, og skulle dels skabe vækst hos vore eksisterende kunder, og dels fungere som døråbner til helt nye kanaler. Og det er netop, hvad distributionssamarbejdet med EET Europarts er et klart udtryk for," siger Ulf Sandberg Administrerende Direktør hos Krusell.
EET Europarts skal distribuere Walk On Water produkter via selskabets nordiske salgskanaler, blandt andet gennem Apple Premium Resellers og detailkæder.
"I dag er den bærbare computer og iPad´en ligeså naturlig at have med sig, som en pung eller smartphone. Derfor er det også oplagt, at tasken eller omslaget til disse devices bliver brugt til at udtrykke både livsstil og personlighed," siger Allan Friis, Salgsdirektør, Detail, hos EET Europarts Danmark. "Walk On Water er et cool brand, der kan matche personligheden og stilen hos såvel en forretningskvinde eller -mand i gråstribet habit, som en tjekket Rock ´n Roll type. Vi ser meget frem til at inkludere dette ikoniske og trendsættende brand i vores produktportefølje."
Walk On Water produktsortimentet omfatter bl.a.: laptop sleeves, laptop tasker, tablet etuier, smart phone etuier m.m. og alle produkter bliver tilgængelige for EET Europarts´ forhandlere i Norden.
Nordiske EET Europarts salgsselskaber kan findes på: www.eetgroup.com
For yderligere information om Walk On Water se: http://www.walkonwater.se/
Pressemeddelelsen blev sendt med Mynewsdesk
Oplysninger om virksomheden: EET Sverige AB
Nyheden præsenteres i samarbejde med MyNewsdesk